torsdag 6 februari 2014

Nu ser jag dig!

Andra gången gillt! Jag började lyssna på denna bok i höstas, men hann aldrig igenom hela. Misstänker att jag förlorade den vid en uppdatering av min Iphone och sen glömde jag bort boken. Tyckte väl inte att den var tillräckligt bra.

Nu började jag om och gjorde ett nytt försök. Denna gång tog jag mig igenom hela boken och det var helt okej, faktiskt. Jag tyckte att boken var nästan som mest spännande i början. Trots att historien tar några vändningar, hade åtminstone jag en del på känn redan när de hände.

Gillade att historien hoppar mellan vad som hände elva år tidigare och nutid. Det väver ihop och förklarar bakgrunden och orsaken till en del och man hålls lite på halster. Vem handlar det egentligen om? Men, man förstår efter att tag vem det är och hur det hänger ihop. Trots det är det en hyggligt spännande bok och jag kan nog tänka mig läsa fler av S J Bolton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar