måndag 3 november 2014

Borde vara bättre...

Började lyssna på denna bok för ett bra tag sedan, men så kraschade någon fil och jag orkade inte börja om. Nu tänkte jag att jag skulle ta tag i den igen, för jag kände för en spännande och actionfylld story.

Tyvärr borde jag nog låtit den ligga ett tag till. Eller för alltid.

Handlar om en SÄPO-agent vid namn Ernst Grip som blir skickad till USA för att utreda ett terrorattentat och den misstänkte tros vara svensk.

Det är mycket hoppande fram och tillbaka i tiden och jag har normalt inga problem med detta om det görs på ett bra sätt, men i denna bok blir det bara rörigt och jag är ganska snabbt bortkollrad. Till slut vet jag inte vad som är nutid eller dåtid.

Det blir heller aldrig spännande. Det är bara segt och händelselöst. Ingenting för mig.

Finns hos Adlibris och Bokus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar