torsdag 21 maj 2015

Öppnas inte förrän jag är död!

Vilken besvikelse! Så omskriven och med så fantastiska omdömen och recensioner. En baksidestext som verkar hur spännande som helst och så är den så tråkig och rörig när man läser den, så klockorna stannar.

Ska jag skriva något positivt, så är det att Kerstin Andersson gör en mycket bra insats som uppläsare. Tyvärr räcker det inte denna gång.

Boken börjar bra, men efter ett tag tappar jag tråden och måste flera gånger hoppa tillbaka ett avsnitt eller två för att dubbelkolla vad som hände, vad som sades eller vem som var vem. Det blir rörigt och ointressant.

Inte min kopp te, helt enkelt! För alla er som gillar den lyfter jag hatten - ni har något jag inte har. Vad det är vet jag inte, men jag saknar det inte.

Finns hos Adlibris och Bokus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar